no-img
ساروگرافیک

قالب رایگان پست اینستاگرام ادوب ایلاستریتور - ساروگرافیک

ساروگرافیک

ادامه مطلب

ZIP
قالب رایگان پست اینستاگرام ادوب ایلاستریتور
zip
بهمن ۲, ۱۳۹۹
116 مگابایت

قالب رایگان پست اینستاگرام ادوب ایلاستریتور


قالب رایگان پست اینستاگرام ادوب ایلاستریتور

قالب رایگان پست اینستاگرام ادوب ایلاستریتور

قالب استوری اینستاگرام

این روز ها بخش زیادی از کسب و کارهای آنلاین بر روی اینستاگرام قرار دارد و اگر تمایل داشته باشید تا صفحه و محتوای شما نسبت به سایر رقبا برتری داشته باشد و بتواند مخاطبان مدنظر خود را جذب کند، لازم است تا پست های شما ظاهری خلاقانه و حرفه ای تر داشته باشد. به همین منظور شما می توانید ضمن محتوای جذاب خود ، از طرح های حرفه ای گرافیکی جهت برتری نسبت به بقیه صفحات استفاده کنید.

قالب پست و استوری اینستاگرام شما مهمترین بخش ارتباط بصری با کاربران و مخاطبان شماست و استفاده از یک قالب حرفه ای می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

اگر به فایل لایه باز قالب پست و استوری اینستاگرام برای نرم افزار ادوب ایلاستریتور با فرمت AI‌ نیاز دارید. پس این فایل برای شما مناسب خواهد بود.

قالب رایگان پست اینستاگرام ادوب ایلوستریتور

این قالب پست و استوری با تم قرمز و طراحی مینیمال به صورت پازلی می باشد که می تواند برای موضوعات مختلف مورد استفاده قرار گیرد. این قالب با فرمت AI می باشد و مناسب استفاده در نرم افزار ادوب ایلاستریتور هست.

فقط کافیست تا این فایل رو دانلود کرده و در نرم افزار ایلستریتور خودتون ویرایش های لازم رو انجام بدید !

همچنین در صورت نیاز می توانید قالب های فوق حرفه ای وب سایت ما که توسط برترین گرافیست های خارجی طراحی شده را با کمترین قیمت و خیلی ارزان تر از نمونه های مشابه در سراسر اینترنت تهیه کنید.

 

قالب پست اینستاگرام

 

 



دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *