no-img
ساروگرافیک

دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام - لایه باز | ساروگرافیک

ساروگرافیک

ادامه مطلب

ZIP
دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام
امتیاز 4.00 ( 4 رای )
zip
دی ۳۰, ۱۳۹۹
3.19 مگابایت

دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام


دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام

دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام

این روز ها بخش زیادی از کسب و کارهای آنلاین بر روی اینستاگرام قرار دارد و اگر تمایل داشته باشید تا صفحه و محتوای شما نسبت به سایر رقبا برتری داشته باشد و بتواند مخاطبان مدنظر خود را جذب کند، لازم است تا پست های شما ضمن محتوایی جذاب، ظاهری خلاقانه و حرفه ای داشته باشد. به همین منظور شما می توانید از قالب ها و طرح های حرفه ای گرافیکی جهت برتری نسبت به بقیه صفحات استفاده کنید.

قالب پست و استوری اینستاگرام مهمترین بخش ارتباط بصری با کاربران شماست و استفاده از یک قالب حرفه ای می تواند باعث رشد کسب و کار شما شود.

ما در این پست نمونه ای از این قالب های بسیار کارآمد را به صورت کاملا رایگان ، برای شما عزیزان قرار دادیم تا اگر به فایل لایه باز قالب پست و استوری اینستاگرام نیاز دارید از این محصول که با فرمت PSD می باشد، استفاده کنید و لذت ببرید.

پیشنمایش قالب پست و استوری اینستاگرام

دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام

دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام

این قالب پست و استوری اینستاگرام دارای تم آبی می باشد و می تواند ظاهری فوق العاده یکدست و جذاب به صفحه اینستاگرام شما بدهد.

این نمونه از قالب پست اینستاگرام را که به صورت رایگان برای استفاده شما ارائه کردیم با فرمت PSD‌ و به صورت کامل قابل ویرایش می باشد و شما می توانید با چند کلیک ساده در برنامه فتوشاپ تصاویر و متن مورد نظر خود را اضافه کنید و از خروجی مورد نظر لذت ببرید.

همچنین در صورت نیاز می توانید قالب های فوق حرفه ای وب سایت ما که توسط برترین گرافیست های خارجی طراحی شده را با کمترین قیمت و خیلی ارزان تر از نمونه های مشابه در سراسر اینترنت تهیه کنید.

 

قالب پست اینستاگرام

 



تصاویر پیش نمایش


دانلود رایگان قالب پست اینستاگرام-1

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *