no-img
ساروگرافیک

آموزش طراحی لوگوی سه بعدی - ساروگرافیک

ساروگرافیک

ادامه مطلب

ZIP
آموزش طراحی لوگوی سه بعدی
امتیاز 5.00 ( 1 رای )
zip
تیر ۱۷, ۱۳۹۶
12مگابایت
نوع آموزش: ویدیویی
سطح: حرفه ای

آموزش طراحی لوگوی سه بعدی


https://sarographic.ir/wp-content/uploads/2017/07/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%84%D9%88%DA%AF%D9%88%DB%8C-%D8%B3%D9%87-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C.jpg

امروزه طراحی اکثر لوگوها به منظور زیبا جلوه دادن طرح به صورت 3D یا همان سه بعدی می باشد که طراحان گرافیک به مشتری های خود ارائه می دهند در این آموزش از مجموعه PSDBOX نحوه ایجاد یک لوگوی سه بعدی در فتوشاپ را به کمک منوی 3d آموزش می دهیم.

آموزش طراحی لوگوی سه بعدی

چنانچه در آموزش به منوی 3d نیاز خواهید داشت و این قابلیت در نسخه های کرک شده فتوشاپ محدود شده است.چنانچه منوی 3d فتوشاپ شما غیر فعال می باشد می توانید از آموزش زیر استفاده کنید.

دلایل غیرفعال بودن منوی3d

  • کرک کردن و اورجینال نبودن فتوشاپ
  • آپدیت نبودن کارت گرافیک

1-آموزش فعال کردن منوی 3d در فتوشاپ

آموزش فعال کردن منوی 3d در فتوشاپ استفاده از تمام امکانات فتوشاپ نیازمند در اختیار داشتن نسخه قانونی است.
در صورتی که شما نسخه کرک شده را نصب کرده باشید، نمی توانید به بعضی امکانات فتوشاپ، از جمله منوی سه بعدی (3D) دسترسی داشته باشید. ما در زیر روشی را برای حل این مشکل به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید از تمام این امکانات استفاده کنید:
برای نصب روی setup کلیک کنید و در ادامه Trial را انتخاب کنید و فرایند نصب را به صورت معمولی ادامه دهید تا نصب به پایان برسد. مهمترین کاری که شما نبایدانجام دهید، نصب کرک آن است. یعنی قبل از اجرای فتوشاپ، نباید فایل Patch را نصب کنید و بگزارید برنامه اجرا شود تا پنجره مربوط به نصب موقت که 30 روزه است به نمایش در آید. سپس روی دکمه سمت راست کلیک کنید تا پنجره بسته شود. در این حالت تمام امکانات فتوشاپ در اختیار شما می باشد ولی دو مشکل وجود دارد. اول اینکه برنامه سی روزه است و پس از پایان 30 روز، باید مجددا آن را نصب کنید و مشکل دوم اینکه هر بار بعد از اجرای فتوشاپ، مجبورید پنجره نمایش تعداد روزهای باقیمانده را که پس از اجرای فتوشاپ به نمایش در می آید را ببندید.
برای حل این مشکل، فتوشاپ را ببندید و فایل Patch را در محل نصب فتوشاپ ودر پوشه Adobe photoshop cs6 کپی و اجرا کنید. با این کار فتوشاپ شما کرک می شود و پنجره مذکور به نمایش در نمی آید و در عین حال، تمام امکانات آن را در اختیار دارید. کل مطالب بالا در این خلاصه می شود که شما نباید از ابتدا فایل Patch رانصب و باید پس از یک بار اجرای فتوشاپ به صورت زماندار، وبستن آن، Patch را به روش گفته شده نصب کنید.

2-آپدیت کارت گرافیک

مدل کارت گرافیک شما بر روی لپ تاپ شما به صورت برچسب می باشد می توانید آنرا جست و جو کرده و از سایت رسمی خود آن جدید ترین آپدیت را دریافت نمایید.

 



موضوعات :
آموزش , فتوشاپ

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *